Hindenburg - dziesiąty rozruch

Środa, 31 marca 2021 · Komentarze(0)
Mija dekada od kiedy wygrzebałem z niemieckiej wystawki ramę tego Hammera (jak się okazało później: powered by Focus Stuttgart, Germany). Rower po dwóch milionach operacji, obecnie wyłącznie do zadań specjalnych - dojazdów do pracy i wojaży kolejowych. Na sezon 2021 doczekał się rebrandingu obręczy z Alexów na Maviki, nowych laćków Conti RK o obniżonej szerokości do 2.0, wymiany pedałów na platformy alu od chińskiego dostawcy oraz wymiany kasety z shimanowskiego gównolitu na niklowaną po królewsku Sunrace M90. 

W najbliższym czasie rower czekają jeszcze dwie poważne operacje: wymiana sterów i naprawa gwintu pod zacisk hamulca w amorze. Status materiałówki do operacji na koniec marca wygląda następująco: stery ZTTO na maszynach - są; prasa do misek - jest; wybijak do misek i nowy uchwyt telefonu montowany w miejsce kapsla rury sterowej- oba obecnie leżą w kontenerze na promie Evergreen w Kanale Sueskim; narzędzia do naprawy gwintu - są, smar - jest zawsze!

Niekompletny rozruch w trybie mieszanym: najpierw dojazd do pracy, po pracy wypad nad Zalew Chechło (STA). Pęka pierwsze piwko w plenerze.





Komentarze (0)

Nie ma jeszcze komentarzy.
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luzla

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]